Αρκετά φιλόδοξη και αισιόδοξη η νέα εμπορική πολιτική της Universal Music Group (UMG), η οποία φιλοδοξεί να ανεβάσει τις πωλήσεις του γκρουπ σε CD. Τα υψηλόβαθμα στελέχη της Universal λοιπόν, αποφάσισαν να προσφέρουν το φυσικό φορμά του CD σε τιμές αντίστοιχες με αυτές που πληρώνει κάποιος για να κατεβάσει ένα δίσκο μέσω dowloading. Ο τουλάχιστον απλοϊκός και αφελής τρόπος σκέψης τους – κατά την ταπεινή γνώμη μας πάντα – αποτελεί το αυτονόητο, αλλά όχι για σήμερα, μα για κάμποσα χρόνια πρίν, τότε που η μάχη ανάμεσα στο φυσικό και στο e-format, παιζόταν στα ίσια. Σήμερα που τα…κάθε λογής iPod είναι πλέον στην τσέπη, το γραφείο και το σπίτι του καθενός μας, ποιος –εκτός από τους πιουρίστες του ήχου και τους αρκετά μεγαλύτερους ηλικιακά, για τους οποίους το CD αποτελεί συνήθεια - θα ενδιαφερθεί πραγματικά για δίσκους CD και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό ώστε να αλλάξει μαζικά η ροή των πραγμάτων;
Βεβαίως η Universal παίζει δυνατά το χαρτί της (ίσως να είναι το τελευταίο της) μέσω του προγράμματος Velocity, κατεβάζοντας την τιμή πώλησης των νέων κυκλοφοριών στα 6 με 10 δολλάρια, τιμή πραγματικά προσιτή σε σχέση με το υπάρχων καθεστώς, κατά το οποίο οι νέες κυκλοφορίες κόστιζαν σχεδόν τα διπλάσια. Το πιστεύουν τόσο πολύ στη Universal που ο ίδιος ο πρόεδρος του γκρουπ, Jim Urie, ανέφερε ότι με αυτή της την κίνηση η εταιρία του «θα ξαναδώσει ζωή στο φορμά του CD».
Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010
Σε μείωση τιμών στα CD στοχεύει η Universal
στις
8:32 π.μ.